lördag 24 januari 2009

250films.net

Ibland gör människor bara det allt för enkelt för mig. Jag har velat ha en liknande funktion väldigt länge. 250films gör så att du kan kolla av hur många filmer ifrån imdb:s top 250-lista som du har sett eller inte sett. Så klart skaffade jag konto med en gång och gick igenom listan, jag valde bara filmer jag sett nyligen eller kommer ihåg tydligt, så Gudfadern fick inte komma med eftersom jag var runt 11 när jag såg den. Och med den här regeln kom jag bara upp i pinsamma 82 filmer. Jag funderar på att börja kolla på de i ordning, men det känns lite jobbigt, det blir mer som att filmerna blir en uppgift, ett måste. Men kanske, kanske. I alla fall så kan ni också bli medlemmar och kolla hur många ni har sett!
250films.net Pusha

2 kommentarer:

Anonym sa...

cool sida! Jag fick ihop 155 stycken :)

SalomonT sa...

Hahaha, nu fick du mig till att känna mig riktigt dålig!