lördag 11 oktober 2008

Pengar för glädje 1

Jag är en extrem konsument, jag har alltid ett stort begär för att köpa något och har flera mappar döpta till "vill ha" med bokmärken. Så här kommer en liten lista med skit jag vill ha, som gör mig tillfälligt glad och som förlänger e-penisen:

Manuset till den helt underbara Clerks 2. $15 dollar på officiella hemsidan. Den är även signerad av det, enligt mig, komiska geniet. Det här manuset skulle jag med stolthet ha stående med mina filmer.





Ett helt gäng med The Big Lebowski tshirtar vill jag ha. Tänk att kunna ha en The Dude-tshirt för varje dag. Fast vem säger att det räcker med 7 tshirtar? Det finns tillräckligt många bra tillfällen i filmen "tshirtifierade" att man säkert skulle kunna ha en Lebowski-månad. Cirka $20 styck på 80sTees.com.


Två helt sjukt snygga tshirtar från The Goonies. Hur kan man inte älska Sloth eller Corey Feldmans karaktär i filmen? Eller hur kan man INTE älska The Goonies? TRUFFLE SHUFFLE! £18 respektive £16 hos 8ball.co.uk.


Luc Besson är riktigt grym, speciellt tillsammans med Jean Reno och det här är antagligen om inte utan tvekan Bessons bästa film. Lilla Natalie Portman är riktigt bra som den hämndlystna flickan också. Dock är den här postern mycket snyggare, men jag verkar inte kunna hitta den. Annars finns den röda hos discshop för 129 kronor.


Listan hade kunnat göras betydligt mycket längre, men vem fan orkar läsa det i ett inlägg? Pusha

Inga kommentarer: