tisdag 10 februari 2009

De fem första minuterna av The International!


Första gången jag såg trailern till den här filmen så tyckte jag att "Clive Owen in Clive Owen: The Movie" var en passande titel. Jag tycker fortfarande det, fast det är inte direkt något negativt, Clive är lätt att tycka om, förutom i den fasansfullt dåliga Shoot Em Up. HÄR finns de första fem minuterna av The International och de gav mig små Guy Ritchie-vibbar, i alla fall i bilen. Jag är lika lat här och orkar inte sammanfatta handlingen så jag tar den direkt ifrån IMDB:

An Interpol agent attempts to expose a high-profile financial institution's role in an international arms dealing ring.


Owen:isch. Pusha

2 kommentarer:

Anonym sa...

får aldrig fuckin msn video skiten att funka.

SalomonT sa...

Jag tror man måste logga in?