Visar inlägg med etikett tv. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett tv. Visa alla inlägg

torsdag 2 oktober 2008

Hello Ladies!


Har kollat igenom halva That 70s Show, det är riktigt bra men inte i samma liga som Vänner och Seinfeld. Jag trodde jag hade sett betydligt fler avsnitt också.

Läs mer...

Pusha

onsdag 10 september 2008

Watcha Talkin Bout Wills?




Gary Coleman is God.

Läs mer...

Pusha