Har kollat igenom halva That 70s Show, det är riktigt bra men inte i samma liga som Vänner och Seinfeld. Jag trodde jag hade sett betydligt fler avsnitt också.
Visar inlägg med etikett tv. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett tv. Visa alla inlägg
torsdag 2 oktober 2008
Hello Ladies!
onsdag 10 september 2008
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)