Visar inlägg med etikett Action. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Action. Visa alla inlägg

torsdag 11 september 2008

Arnold "med" i Terminator: Salvation?





Det finns ett rykte om att Arnolds ansikte ska klistras på digitalt
över Roland Kickinger och sedan dubbas med Arnolds riktiga röst.
Den här tekniken har funnits länge, de använde den bland annat i första Jurassic Park,
en stuntkvinna gjorde scenen och ersattes sedan av den ursprungliga skådisen.


Roland Kickinger.

Jag tycker det är en jättebra idé. Killen från Son of the Beach är ju hemsk. Sen är ju Arnold The Original Terminator, hur skulle det vara om Tom Selleck tog över rollen som Indiana Jones? Nej, ve och fasa...

Det var värst vad det blev Arnold-hets den här veckan...



Källa: Aint It Cool News

Läs mer...

Pusha

tisdag 9 september 2008

Jag saknar dig Arnold!

Efter att ha tittat på Total Recall och True Lies så inser jag att vi idag saknar någon som Arnold Schwarzenegger.
Det finns ingen idag som är medveten om deras limiterade skådespelartalanger men som ändå gör underhållande actionfilmer. Var hans filmer bra? Nja, True Lies och Total Recall är nog over the top för honom, men det är väl inget fel att titta på Junior eller Last Action Hero ibland.
Hoppas han återvänder.

Kvalitén på klippen är väl inte den bästa...

In memory of His greatness:

Den här gick inte att baka in, det får ni tåla.

De första 40 sekunderna i det här klippet är priceless. Sättet han levererar sitt "bye" på är precis som en femåring som ska till sin bästa kompis för att peta i röven och sandlådan.


Hans one-liners är inte heller att bråka med, men det som är ännu roligare i det här klippet är hur han vrålar när han ska ta skydd från fordonet, classy.


No comments.


En annan replik för "one-liner-heaven".

Läs mer...

Pusha